torsdag den 15. november 2012

Endnu en skønhed







Langt om længe får I nu at se den nyeste skønhed herhjemme. Det er min roomie Karoline, der har været i gang med pensel og tapet (mit absolutte yndlingstapet til dato). Synes simpelthen den er blevet så sindssygt smuk. Og så passer den helt perfekt ind i vores køkken, hvor jeg er så heldig, at den har fået lov til at stå. Jeg har tidligere vist billeder af et af Karolines andre projekter.

Endnu en skammel er faktisk også kommet til siden, men her er det min anden roomie Nanna, der har været i gang.
Det er virkelig skønt at bo med piger, der også sætter pris på fine ting, og som har lyst til, og mod på, at være kreative. Da de ikke altid er lige gode til at rose sig selv, ja så må jeg jo gøre det for dem :) Man kan jo alt andet lige være kreativ på mange forskellige områder. Bare det at turde kaste sig ud i projekter er beundringsværdigt. Blandt os alle. Også selvom projekterne ikke altid bliver færdige. Men intentionerne er der da i det mindste!
Gid der dog var mere tid (og overskud) til at være kreativ! Det er der garanteret mange af jer der er enige i ;)
















4 kommentarer:

  1. Åh ja, dejligt at du sætter ord på det evige dilemma med den tid!!!! Jeg får også startet en masse op, og undervejs i projekterne dukker der så nye op som også lige må afprøves.....jeg kender godt ordet prioritering men får det ikke altid anvendt i praksis :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vel? Det er heller ikke et ord jeg bruger i praksis ;)

      Slet
  2. Fin fin skammel. Ja, jeg kender godt det med tiden, men synes faktisk det kører meget godt med det kreative på trods af fuldtidsjob (+lidt ekstra), to børn og hus....til gengæld får jeg ikke læst så meget som jeg plejer, men man må jo vælge:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tsk tsk. det er vel nok træls ikke at få læst så meget ;) Hvis bare jeg også fik dét gjort! :D Det er da i sandhed noget af en bedrift du der har gang i! Det kan man da godt blive lidt misundelig på! ;)
      Kh. Julia

      Slet

I love comments and I appreciate every single one of them.