tirsdag den 1. januar 2013

Jeg leder med lys og lygte efter...



Jeg har længe ledt efter denne smukke skål fra Royal Copenhagen. Desværre er det ikke en vare der føres længere, så hvis I ser den til salg et sted, eller selv skulle ligge inde med en, må I meget gerne sige til! Så vil jeg være den glade køber :)


Håber meget at der er nogle af jer, der kan hjælpe mig med at finde ovenstående ting. Det kunne bare være helt vildt skønt!


P.S. De ting jeg har fundet, er blevet slettet fra indlægget. Er virkelig glad for jeres hjælp!

13 kommentarer:

  1. Jeg fik en stol til jul, og den var købt på brugtvareterminalen i Viby. Min mor sagde, at de havde to, men den anden var vist ikke i så pæn stand.

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldige dig! Jeg ønskede mig også en, men fik den desværre ikke ;)
      Brugtvareterminalen er nok egentlig også et godt bud. Det må jeg lige holde øje med, når jeg kigger forbi!

      Slet
    2. Hej, Julia.

      Har du fået fat i dine FDB stole?
      Ellers har jeg et par stykker til salg ;)

      Vh
      Lina
      hellevonwowern@gmail.com

      Slet
  2. Hej Julia, prøv lige at kaste et blik på de tre jeg har stående, jeg kan ikke se om de er helt identiske, farven kan man jo altid gøre noget ved:O)
    http://fantast-fabrikken.blogspot.dk/p/ikke-istandsatte-mbler.html
    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva! De er sørme identiske. Ihvertfald den røde :) Men I bor jo desværre også ret langt væk.. Medmindre i selvfølgelig kommer forbi Århus på et tidspunkt?
      Kh. Julia

      Slet
  3. Det där spelet har jag också, det är verkligen kul! Vad tråkigt att det var i dåligt skick. Ett timglas går säkert att komplettera med, men jag förstår att du inte har lust att betala dyrt för ett slitet spel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er også mere princippet. Men med den dyre retur porto, er det også lige før det bedst kan betale sig at beholde det :)

      Slet
  4. Jeg mener faktisk at have set nogle stykker hos ANTIK i Ørum på djursland.. Ude imellem Grenå og Auning.. :) Held og lykke med jagten.. Mie..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie. Tak for tip! Jeg har desværre bare ikke mulighed for at komme helt derud. Det er virkelig også træls med så mange begrænsninger :)
      Mvh. Julia

      Slet
  5. Jeg skal nok holde øje her i det nordjyske(o:

    SvarSlet
  6. Hej - kom tilfældigt forbi din fine blog :-) Mht. stolene så prøv SeChloe i Odense
    https://www.facebook.com/pages/SeChloe/100880153352778?ref=ts&fref=ts
    vh Jette

    SvarSlet
  7. Hej Julia. Har netop set en stol der ligner denne hos butikken 'affär' butikken med retroantik. Synes godt om på facebook og så må billedet ligge på deres væg. Pris 300 kr :-)

    SvarSlet
  8. Hej

    Jeg har købe Tabu inden for de sidste par år, i en boghandel.. Jeg kan ikke lige huske hvilken...

    Vh Margit

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.