onsdag den 27. februar 2013

Mine lækkerier er kommet frem!


 


  




Som lovet på Instagram, kommer her et indlæg om gårsdagens pakke. Den indeholdte de ting jeg købte fra rk design, da hun havde halv pris på alt. Desværre var der bare nogle enkelte af mine ting, der viste sig at være udsolgt. Hun har stadig lidt sager tilbage, og synes da lige I skal tage et kig forbi. I finder shoppen her.
Jeg har desværre fundet ud af, at månebilledet er for stort til min billedvæg. Det kan ikke rigtig presses ind med de søm der er nu, og ellers skal der rykkes rundt på alle billederne.
Så hvis nogle af jer skulle være interesseret i det, så må I lige sige til. Det blev jo meget hurtigt udsolgt!
Jeg er forresten også ved at sætte en masse ting til salg. Bl.a. inde på bloggens facebook side.
I er mere end velkomne til at kigge forbi! :)

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, ikke? Glæder mig til at få dem på plads derhjemme 😊

      Slet
  2. Jeg kunne godt være interesseret i plakaten. Men hvad er målene og hvad skal du have for den?

    Ellers skønne skønne ting du har fået fingrene. Det er så ærgerligt at hun lukker ned,

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina. Den måler 40 x 50 cm, og koster 180 kr. Ja, det er virkelig en skam! Hun er bare så dygtig :) Hvis du er interesseret i den, må du gerne lige skrive en mail til mig. Der er nemlig mange, der er interesserede ;)
      Mvh. Julia

      Slet
  3. Lækre ting du har fået fat i :)

    SvarSlet
  4. Can I be jealous now?! So pretty!

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh yes! But she still has a few items left, if you are interested ;)

      Slet
  5. Jeg kunne også være interesseret, men jeg var desværre ikke hurtig nok, så jeg kigger lige med fra sidelinjen ;) flotte prints!

    SvarSlet
  6. Ja, desværre. Men hvis ikke Christina er interesseret alligevel, er det din ;)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.